TWITTER VOLGERS

twitter-icon vierkantTwitter is een social media kanaal dat in toenemende mate voor bedrijven interessant en relevant kan zijn om structureel op te nemen in de marketing- en communicatiemix. Allerlei mensen die alleen maar gaan lopen followen in de hoop dat het hun tellertje omhoog gaat brengen, dat lijkt ook niet echt de bedoeling. Het gros van die mensen boeit tweet-technisch niet.

 

Jan van den Burgh uit Heerhugowaard: Ik vind het zelf best moeilijk om een goede balans te vinden in wat je commercieel zou kunnen noemen en het “gewone ” gebruik van social media. De meeste mensen die op zoek zijn naar veel followers zijn toch mensen die iets willen “verkopen”? En met verkopen bedoel ik niet per definitie een product of dienst; dat kan zelfs een eigen mening zijn.

 

Ik houd me ook bezig met internet marketing, maar wat ik al heel snel heb geleerd is, dat je de prioriteit moet leggen bij informatief willlen zijn. Als ik echt aan internet marketing doe, dan probeer ik mensen te helpen en daarmee hun vertrouwen waard te zijn. Heeft u een vraag of wilt u meer informatie. Dan kunt u uw vraag middels het hieronderstaande contactformulier stellen.

4 voordelen op een rij

 

1. Twitter heeft meer dan honderd miljoen actieve gebruikers: Bezoek en verkeer kunnen leiden naar je eigen bedrijfswebsite of weblog.

 

2. Bijblijven met de actuele trends en nieuwsberichten: Meer dan 1/4 van de Twitter-gebruikers overweegt om contact te leggen met een bedrijf via Twitter.

 

3. Makkelijk je netwerk uitbreiden met klanten die relevant zijn: Bijna 1/4 van de Twitter-gebruikers volgt een merk of organisatie op Twitter.

 

4. Vragen van andere klanten beantwoorden waardoor je als autoriteit een reputatie kunt opbouwen: Meer dan 1/3 van de gebruikers is bereid om een merk of bedrijf op Twitter te gaan volgen.

REACTIES

RESULTATEN

Actieve Gebruikers
90%

Actuele Trends
80%

Merk Followers
86%

Nieuwsberichten
94%

Meer informatie over Twitter?

HEEFT U NOG VRAGEN?